Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teflon-vuoka ja pakastin?

Vierailija
15.01.2010 |

Tein liha-makaronilootaa tommoseen tavalliseen teflon-leipävuokaan. Voiko panna pakkaseen ihan siltään, vai pitääkö toi loota siirtää johonkin toiseen astiaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mee mikskään

Vierailija
2/2 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastimesta en tiedä, mutta teflonia liukenee ruokaan aika alhaisessa kuumennuslämpötilassa ja on myrkyllistä. Siksi teflonpannujakaan ei nykyään enää juurikaan myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä