Lue keskustelun säännöt.
Teflon-vuoka ja pakastin?
15.01.2010 |
Tein liha-makaronilootaa tommoseen tavalliseen teflon-leipävuokaan. Voiko panna pakkaseen ihan siltään, vai pitääkö toi loota siirtää johonkin toiseen astiaan?
Kommentit (2)
pakastimesta en tiedä, mutta teflonia liukenee ruokaan aika alhaisessa kuumennuslämpötilassa ja on myrkyllistä. Siksi teflonpannujakaan ei nykyään enää juurikaan myydä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei mee mikskään