Onko kauppa jotenkin velvollinen korvaamaan extraa
jos ostat jo vanhentuneen tuotteen ja huomaat sen kotona? meidän kaupassa vaatimalla vaati ensin kuittia(oli mukana) ja ei edes anteeksi pyydellyt, länttäs rahat kouraan.
Kommentit (5)
jos ostat jo vanhentuneen tuotteen ja huomaat sen kotona? meidän kaupassa vaatimalla vaati ensin kuittia(oli mukana) ja ei edes anteeksi pyydellyt, länttäs rahat kouraan.
Monet nykyiset asiakaspalvelujathan ovat sitä mieltä, ettei tarvitse pyytää anteeksi jos "ei ole oma syy kerta!", mutta kohteliaistahan se olisi pahoitella, työntekijäthän ovat firman edustajia.
unohtaa sen kaappiin ja kun huomaa, että tuote on vanha, niin lähtee vaihtamaan uuteen. Katso seuraavalla kerralla tarkemmin päiväys! Ei niiden pitäisi korvata sitä, ettei asiakas tajua mitä on ostamassa.
ja olisin korvaukseksi saanut vielä tuoreenkin, vaan en ottanut.
Ihana lähikauppa!
jos on kuitti tallessa. Tietenkin hyvän kauppiastavan mukaisesti voisi vähän pahoitella asiaa ja mennä tarkastamaan hylly muiden vanhojen jäljiltä.
Olikohan nyt ainakin Valintatalossa ennen systeemi, että jos asiakas löytää vanhan tuotteen hyllystä (ei siis osta sitä), saa hän vastaavan uuden ilmaiseksi. En tiedä, onko se enää voimassa siellä.
unohtaa sen kaappiin ja kun huomaa, että tuote on vanha, niin lähtee vaihtamaan uuteen. Katso seuraavalla kerralla tarkemmin päiväys! Ei niiden pitäisi korvata sitä, ettei asiakas tajua mitä on ostamassa.