G: Työviikkosi pituus tunneissa? Lasten iät? Miten paljon aikaa työmatkat vie?
Kommentit (18)
rästihommia teen iltaisin
Lapset 6 ja 8, työmatkoihin menee noin 30min/
työmatka 15min eli 30 min per päivä. Lapset 8v, 4v ja 1v, sitten kun taas elokuussa töihin menen.
Suunnittelutyön teen vaihtelevasti kotona tai koululla. Siihen menee noin 5t/vko. Lapset 5v, 8v, 11v ja 12v. Matkaan menee autolla 15min/suunta, bussilla noin 30min. Auto vaihtelevasti käytössä, riippuen miehen työvuoroista.
Terv. alkuopettaja
eli työaika 30 h viikko, työpäivä klo 9-15. Loistava ratkaisu.
Lapset 7 v, 8 v ja 4 v.
Työmatka vie suuntaansa n. 10-15 minuuttia.
Lapset 10v, 8v ja 5v
Työmatkat vie n. 1,5h päivässä
Käytännössä n. 50 tuntia, ei työmatkoja, lapset 7 - 22-v.
Työaika 30 h / vko (klo 8-14) ja työmatkoihin kuluu 20 min/pvä.
Lasten iät 2, 5 ja 7 v.
Suosittelen lyhennettyä työpäivää lämpimästi. Aion tehdä niin pitkään kuin mahdollista.
Työaika 40h/viikko, vuorotyö eli välillä vähemmän välillä enemmän tunteja.
Työmatkat vie n. 20 minuuttia.
Lapset hoidossa 4 päivää viikossa, hoitoaika yleensä 9h/päivä.
Lapset 2 ja 5 v päiväkodissa, jotka minä useimmiten vien ja haen. Työmatkaan menee n. 30 min/päivä. Olen erittäin tyytyväinen!
eli työaika 50 tuntia viikossa,joskus hiukan vähemmän. ei työmatkoja. lapset 12 ja 16v.
Työmatkaan aamulla 20 min (miehen kanssa autolla samaa matkaa, sisältää lapsen päiväkotiin viennin), illalla kävellen suoraan kotiin 30 min, päiväkotikeikan kanssa 45-50 min. Lapsi 4 v ja hoidossa siis yleensä klo 7.55-16.30/16.45.
työmatkoihin 1,5 tuntia per päivä
Mutta 25-40 ja joskus teen kotona töitä kun olen hakenut lapset. Matkat vartin suuntaansa.
Näin yh-äitinä työtuntini ovat joka toinen viikko 163h ja joka toinen viikko 109h. Työpaikkaetuna se, ettei ole työmatkoja ja osan työajasta saa nukkua. :o)
lapset 1v ja 4v
työmatkoihin menee alle 10 min
joskun tulee ylitöitä, joskus "alitöitä"
lapset eivät ole päivähoidossa, mummo ja pappa hoitaa
Virallinen työaika 37t/vko ja sen suunnileen teen. Yksi päivä viikosta etätöitä kotoa käsin.
Työmatkat vie noin 40 min suuntaansa.
Lapset viettävät isänsä kanssa enemmän aikaa kuin minun joten hyvässä hoidossa ovat.
30min päivässä.