Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä eroa on wordilla ja worksilla?

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Works on ihan oma toimisto-ohjelmapakettinsa joka sisältää tekstinkäsittelyn, taulukkolaskennan ja muita toimistosovelluksia. Mutta ei siis Wordia eikä Exceliä vaan niitä vastaavat Works-ohjelmat. Täysin samanlaisia mutta yhteensopivia (muotoilut saattavat hävitä tms) tiedostoja noilla pystyy tallentamaan kuin Office-ohjelmilla mutta niillä on oma oletustallennusmuoto.



Näin ainaki mun koneella olevassa Worksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi