Works on ihan oma toimisto-ohjelmapakettinsa joka sisältää tekstinkäsittelyn, taulukkolaskennan ja muita toimistosovelluksia. Mutta ei siis Wordia eikä Exceliä vaan niitä vastaavat Works-ohjelmat. Täysin samanlaisia mutta yhteensopivia (muotoilut saattavat hävitä tms) tiedostoja noilla pystyy tallentamaan kuin Office-ohjelmilla mutta niillä on oma oletustallennusmuoto.
Works on ihan oma toimisto-ohjelmapakettinsa joka sisältää tekstinkäsittelyn, taulukkolaskennan ja muita toimistosovelluksia. Mutta ei siis Wordia eikä Exceliä vaan niitä vastaavat Works-ohjelmat. Täysin samanlaisia mutta yhteensopivia (muotoilut saattavat hävitä tms) tiedostoja noilla pystyy tallentamaan kuin Office-ohjelmilla mutta niillä on oma oletustallennusmuoto.
Näin ainaki mun koneella olevassa Worksissa.