Lue keskustelun säännöt.
Laitinen-Pesola tienaa 114 000e/v..
Kommentit (2)
tyypit tienaa enemmän kuin pääministeri - siinä pitää jo keksiä kaikenlaista palkkansa eteen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisääntyypit tienaa enemmän kuin pääministeri - siinä pitää jo keksiä kaikenlaista palkkansa eteen
Pakko olla kova palkka, kun paskaa tulee niskaan ja hommia on paljon. Se nainen joutuu matkusteleen ympäri Suomen ja jatkuvasti. Kotona tuskin ehtii oleen. Sellaiseen työhön harva haluaa. Näin ainakin uskon minä.