Lue keskustelun säännöt.
Onko ihan normaalia että rv 4+3
30.10.2007 |
raskaustestin tikkuun piirtyy selvästi vaaleampi viiva kuin kontrolliviiva?
Kommentit (4)
sulla ei ole noin aikaisessa vaiheessa paljoa raskaushormoonia. mitä enemmän sitä on, sitä tummempi viiva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuntuu että kaikilla on jo vahva viiva joskus " rv" 3+1...
ja hän nukkuu juuri päiväunia vieressäni.
onko vastaavasta tilanteesta seurannut normaali raskaus vai keskenmeno?