Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskausaikana imettäneitä paikalla?
23.10.2007 |
Huomasin eilen, että rintamaito on muuttunut sellaiseksi tuhdimmaksi kellertäväksi maidoksi mitä se on alussa. Ei nyt ehkä ihan sellaiseksi kuin silloin, mutta kuitenkin kellertävää on.
En tiedä koska on vaihtunut, kun en minä sitä ole tietenkään seurannut mutta eilen vahingossa huomasin asian.
Säikähdin ensin hirveästi, kun aloin miettiä kaikkia syöpäjuttuja, mutta raskaudestahan sen täytyy johtua jotenkin.
Soitin kätilöllekin äitipolille ja hän sanoi, että kuullostaa ihan normaalilta.
Onko muilla ollut tälläistä ilmiötä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa