Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilta miehen kanssa kaksin, suosittelkaa hyvää ravintolaa/yökerhoa Helsingin keskustasta tai sen läheisyydestä

Vierailija
12.09.2007 |

Meillä on menossa parisuhteen elvytys... Haluaisimme pukeutua hyvin, nauttia hyvästä ruuasta ja myöhemmin ehkä tanssia jossakin laadukkaassa yökerhossa. En tunne Helsingin menopaikkoja, joten suositelkaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miten lihatiskeillä notkuminen liittyy parisuhteen parantamiseen?

Vierailija
2/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa ja yläkerrassa yökerho. Muutama päivä sitten oli Mecca-keskustelu, pistäpä hakuun.



Muita suosituksia ruokaravintolalle Demo, Serata, Rodolfo. Yökerhoja en niin hyvin tunne. Lux on perushyvä ja iso, hirmuiset jonot tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse lähtisin vaikka sellaisella illallisristeilylle.

Rannasta noita laivoja lähtee ainakin klo 19

Vierailija
4/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toimii teillä, ei välttämättä toimi meillä. Meillä menee muuten hyvin. Ei vaan enää nykyään pidetä hauskaa yhdessä, vaan puurretaan. Siksi välillä täytyy irrotella. Jo vuosia ollaan molemmat tehty sitä omien kavereiden kanssa ja siksi halauaisin kokeilla vieläkö osaan pitää hauskaa oman miehen kanssa!

Vierailija
5/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi pukeutua vähän paremminkin ilman, että näyttää pahasti ylipukeutuneelta :)

Vierailija
6/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos alle 40v niin saattaisitte ikävytyä kuoliaaksi



t: 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikki on niin perseestä siellä



jos olette alle 25v. voitte mennä johonkin teinidiskoon, muuten ei kannata mennä kuin baariin istumaan, yökerhot surkeita

Vierailija
8/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla arikivaatteena puku joten vaihtoehtona on joku mage tyylikäs tai sitten rento paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lux ei ole yhtään rento



t: 3

Vierailija
10/10 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluatte rentoa meininkiä, niin tehkää näin: alkuun menette Santa Fe-ravintolaan syömään, juotte siellä ihania strawberry margarita-drinkkejä (nami!!), sitten menette vaikkapa parille drinksulle Sir Einoon ja sieltä jatkatte Kalleen. Ei ole mitään hienoa, mutta takuuvarmaa, ja ennenkaikkea hauskaa! Näin me usein miehen kanssa tehdään kun lähdetään ulos (ollaan myös 30+), ja aina on ollut hauska ilta! Mitään luxia tms en suosittele, niissä vaan kyllästyy siihen notkumiseen ja kamalaan jytijyti-musaan....