Parisuhde oli vaan ajautunut tiukkaan tilanteeseen, ei mitään Suurta Syytä (ei pettämistä, alkoholia tms.). Teki tosi hyvää keskustella asioista, kun paikalla kolmas ulkopuolinen henkilö, joka osasi ohjata keskustelua, ettei keskustelu jäänyt kiertämään samaa tuttua kehää.
Parisuhde oli vaan ajautunut tiukkaan tilanteeseen, ei mitään Suurta Syytä (ei pettämistä, alkoholia tms.). Teki tosi hyvää keskustella asioista, kun paikalla kolmas ulkopuolinen henkilö, joka osasi ohjata keskustelua, ettei keskustelu jäänyt kiertämään samaa tuttua kehää.