Lue keskustelun säännöt.
Jos sektiossa tulee komplikaatioita ja kuolee, niin
11.08.2006 |
mitä ne komplikaatiot yleensä ovat? Kohtu ei supistu takaisin, vai? Verenvuoto?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuli itselleni komplikaationa sektion jälkeen. Mutta onneksi huomattiin
ajoissa ja sain asianmukaisen hoidon.