Lue keskustelun säännöt.
Voi nakki: miten sinkkuelämää päätttyi?
04.08.2006 |
Piti just lopussa mennä katsomaan kaappia, jota mies oli koko illan asentanut ja nyt missasin Carrien ja sen miehen keskustelun.
Kommentit (3)
tämä ei taida olla sinulle uusintakierros, eihän? :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
terv. ilmeisesti ainut av:läinen joka jakson katsoi...
ei halunnut, on liian vanha siihen. Carrie sanoi että on hieman liian aikaista sanoa, mutta...hän voisi kuvitella olevansa vakavissaan venäläisen kanssa, mutta totesi että " kuten sanoit olen jo 38" .
Venäläinen sanoi kaunopuheisesti että plaa plaa plaa... hänkin voisi olla vakavissaa C:n kanssa, mutta plaa plaa plaa, Carrien pitäisi saada kaikki mitä hän haluaa saada. Sitten he lämmittelivät saman takin alla ja siihen se loppu.
Oikeesti se on älyttömän ihana ja hienosti kirjotettu kjohtaus, mutta sitä on hieman vaikea referoida :D :D :D