Lue keskustelun säännöt.
Huimaa, sydän hakkaa, " heikottaa" makuullakin, mikähän on? Rv 32
Kommentit (3)
Mulla siis molemmat matalat ja olo on aika erikoinen, päässä heittää ja sydän hakkaa... Vaikka vaan istuu tai makaa. Saati sitten kun nousee ylös. Kiva olla töissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luonnostaan kun on vielä alhainen verenpaine, niin samoja oireita oli. Ota yhteys neuvolaan, niin saat reseptin rautatabuille.
Ollut jotain 115 viime katsomalla ja jo hyvän aikaa ennen sitä, jos se on siitä laskenut. Kiitos. ap