Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuosta perintöketjusta tuli kysymys mieleeni...

Vierailija
18.08.2006 |

Eli mitenkä menee aikanaan sellainen tilanne että kun isovanhemmistani aika jättää, ja perintöä ruetaan jakamaan (testamenttia ei ole), ja heillä on kaikkiaan seitsemän lasta (kuusi elossa, koska isäni kuoli jo 15 vuotta sitten), viisi lapsista (kaikki poikia) ovat saaneet heiltä taloilleen tontin+tietenkin puut siltä tontilta. Yksi lapsi (tyttö) ja isäni aikanaan ei ole saaneet mitään, joten huomioidaanko meitä kuolleen lapsen lapsia isämme osuudella vai jaetaanko kaikki loppu omaisuus vain elossa olevien kesken?

Mitenkäs huomioidaan se että tyttölapsi ei ole vielä saanut mitään?



Olipas vaikea kirjoittaa ymmärettävästi, mutta toivottavasti joku tajuaa mitä ajoin takaa :-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut ei pysty sitä vastaanottamaan, niin hänen lapsensa sen perivät.

Vierailija
2/3 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tontit lahjoitettu joskus 20v sitten jo, katsotaanko edelleen 10v päästä ennakkoperinnöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-