Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onkohan mun laihis menossa hysterian puolelle, kun asken mulla oli kamala nalka kun maha murisi kovasti otin hiivaleipapalan johon sipaisin paalle becelia ja siivun kinkkua.
30.06.2006 |
Nyt mulla on kamala morkkis vaikka tiedän että tuo ei ollut kovinkaan epäterveellistä, varsinkaan kun en ole syönyt tänään juuri mitään...
Kommentit (4)
itsellänikin meinasi paukahtaa joku anoreksia päälle ja ajatukset pyöri vaan ruuassa.
lopeta toi ennen kuin karkaa käsistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en käynyt tänään kaupassa joten tuo oli ainoaa leipää mitä meillä oli. Välillä tulee olo että tekisi mieli oksentaa syödyt ruoat pois tai leikata veitsellä mahaläskejä vähemmäksi. Olen reilusti ylipainoinen ja laihdutettavaa on paljon, koen tällähetkellä inhoa itseäni kohtaan.
mutta nyt olen kahdessa viikossa laihtunut suht koht hoikkaan kuntoon.
Vähän vain enemmän tarkkailin mitä suuhuni pistin.
Alue: Aihe vapaa
elä stressaa niin kilotkin päästää irti....