Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tämä on?
11.08.2006 |
Eli olen raskaana, viikkoja 35. Vauvan liikkuessa on todella inhottavaa kipua emättimessä, vain siis siellä. Osaisiko joku kertoa mistä sellainen johtuu? Tulehduksia ei tietääkseni ole. Kiitos jo etukäteen jos joku vastaisi.
Kommentit (3)
Perätilavaivojen potkut tuntuvat ikäviltä kohdun suulla samoin kuin rt:ssä olevan vauvan kun vauva on alkanut laskeutua ja kiinnittyä lähtöasetelmiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla että kodun suu on alkanut kysyä ja siksi vauva potkut tuntuvat aikaisempaa ikävämmiltä.
t. 4
Alue: Aihe vapaa
meidän masutiiperö ainakin potkii virtsarakkoon suoraan,ja
se tuntuu siellä inhottavalle..