Lue keskustelun säännöt.
Mitä maksaa ekaluokkalaisen iphoito
29.06.2006 |
Millaisia summia olette maksaneet ekaluokkalaisen iphoidosta yksityiselle hoitajalle? Jos lapsi ei ole hoidossa joka päivä, oletteko saaneet alennusta maksuun? kuukausikohtainen vai päiväkohtainen maksu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta oli aika suolainen hinta 2-3 tunnista ja välipalasta, kun kokopäivä päiväkodissa maksaa kalleimmillaan 200e.