Lue keskustelun säännöt.
Mikä minussa on vialla???
29.06.2006 |
Näen usein unta ihan vieraasta miehestä, ja välillä ihan nuoresta miehestä. Useimmiten unessa päädyn sänkyyn tämän vieraan kanssa.
Olen avioliitossa ja miehen kanssa on ollut hieman tiukkaa viimeiset 14 kk.
Kommentit (2)
mä oon sängyssä jonkun muun kanssa melkein joka yö... siis unissani :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan oikeesti, seksuaaliset halut ja toiveet sieltä vaan kumpuilee, hellyydenkaipuukin, huomiota olet vailla