Lue keskustelun säännöt.
2-kerroksisessa asunnossa asuvat!
16.08.2006 |
Viikon vinkit kehiin...kun siis makkarit on ylhäällä ja alakerrassa myös kosolti leluja. Rappusten alle jäävä tila on niille aika oivallinen säilytyspaikka, mutta millainen kaluste sinne? Laatikosto? Avohylly? Mitä teillä on rappusten alla :)?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla