Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAPSIVEDEN KOOSTUMUKSESTA! Jos sitä tulee housuun, niin onko se käsissä ihan täysin " vettä" eli

Vierailija
29.06.2006 |

ei sellaista aavistuksen verran tahmeaa ollenkaan? Vaan yhtä " liukasta" kuin vesi?? Tää on hiukan tahmeaa joten onko kyseessä lapsivesi vai valkovuoto...sitä tulee kyllä runsaasti ja viikkoja 41 :=)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa voi tarkistuttaa, mutta tuskin on tarpeellista elleivät vedet kokonaan hulahtaneet ja sitähän ei valkovuotoon kyllä sotke. Jos tihkuu, niin se kertoo vaan siitä, että synnytys lähestyy.

Vierailija
2/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa tuosta tahmeudesta mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla viikoilla päättelisin lapsiveden olevan kyseessä, joten odottele vain, kohta tulee lähtö.

Vierailija
4/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

infektioriskin takia käynnistetään viimeistään 2 vrk sisällä tihkumisen alkamisesta.

Vierailija
5/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kävelyllä ja huolissani tietysti halusin tietää mitä se on. Oli tahmeahkoa ja haisi ihan hapanimeläkastikkeelle.

Vierailija
6/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee ihan pieniä määriä ja kerran, ei ole ongelma. Kalvo umpeutuu itsestään. Minullakin lorahti kerran ennen synnytystä (tyyliin ruokalusikallinen), silti lapsivesi pysyi sisaällä kalvojen puhkaisuun asti. on varmaan eri juttu, jos sitä tihkuu koko ajan, silloinhan jossain on reikä.