Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspäiväraha ja kotihoidontuki!!

Vierailija
08.08.2006 |

Siis voiko niitä saada samanaikaisesti? Eli jos perheeseen syntyy vauva, kun toinen on vuoden ikäinen! Niin ja mites sitten kun toinen on vuoden ja toinen 2vee niin miten toto kht maksetaan?



Olipas taas huonosti selitetty, mut hope so ymmärsitte :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspäivärahakaudella saan hoitolisää isommalle lapselle sen 168¿. Sitten kun alkaa tulemaan pienmmästä lapsesta vanhempainrahaa, niin isommasta saan hoitorahaa n.50¿.

Vierailija
2/3 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis lapsi täyttää 3kk päästä 3v, joten saan sitä hoitolisää esikoiseta ja lisäksi sitä äitiyspäivärahaa...

-3-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulot menevät yli, et saa esikoisesta mitään.



Kun olet nuorimmaisen kanssa hoitovapaalla, saat alle 3-v esikoisesta 84¿ ja yli 3-v 50¿. Tämä siis normaalin kotihoidontuen lisäksi.