Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vihaat minua?

Vierailija
28.06.2006 |

En ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, en sinullekaan.

t. lesta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ev. lut, joka elää ja antaa muiden elää.

Vierailija
2/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ketään tuomitse, haluan elää omalla tavallani ja antaa toistenkin elää omallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestathan tuomitsette muut. Vain lestaadiolaiset pääsevät taivaaseen, vai kuinka??

Vierailija
4/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä millään pahalla kysy, mutta minusta te olette niitä jotka kuppiudutte omaan lahkoonne ja tuomitsette muut. Minulla ei mitään teitä vastaan. Mutta pidän teidän " taivaspaikka" asennettanne naiivina ja todella tuomitsevana. Uskotte pelastavanne itsenne synnyttyänne lestaksi. On harvoja jotka sinne haluaa taikka sieltä pois lähtee. Eikö ole vähän outoa, että te synnyitte pelastetuiksi ja me muut tuomittaviksi?

Vierailija
5/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko että molemmat pääsevät taivaaseen?

Vierailija
6/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin eri porukkaa. Heillä on eri tapahtumat ja kokoontumistilat. En tiedä, mistä hajaantuminen on aikoinaan johtunut, mutta se on ollut riitaisa.

Vierailija
7/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkilökohtaisesti mitään syytä siihen. En tunne kuin yhden ala-asteelta ja hän ei ollut kenellekään vaivaksi. Ei saanut tanssia liikuntatunnilla, vain se jäi mieleeni.

Mutta monia islaminuskoisia äärityyppejä kammoksun. Jonkun lestainhossa voi olla samoja elementtejä. Miksi minä inhoan ääriislamilaisia: minusta on eettisesti väärin olettaa, että joku joku ei usko samalla tavalla on saastunut ja joutuu helvettiin. En tykkää siitä, että tullaan länsimaihin ja yritetään muuttaa täällä kaikki omanlaiseksi. Minusta sen pitäisi olla niin, että kunnioitetaan alkuperämaata ja sen kulttuuria. Ääri-ilmiöilla on taipumus johtaa vallan väärinkäyttöön. Tapetaan, harrastetaan insestiä tai pedofiliaa ja asiat ovat niin tabuja, ettei niistä saa puhua ääneen. Paha siis tapahtuu hiljaisessa hyväksynnässä. Alistetaan ja orjuutetaan.

En näe, että lestat tekisivät näin, mutta joku voi nähdän jotakin tämänkaltaista ilmiötä.