Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Se on taas 4 viikkoa mennyt ja poika 39.3 asteen kuumeessa :/
08.08.2006 |
Ja ihan tasalleen 28 päivän välein. Yksi harvinaisista lapsista.
Kommentit (5)
että tällaisia lapsia on suomessa muutama jotka ilman selittävää syytä kuumeilee tasaisella kierrolla, metkaa että pystyn kalenteriin merkkaamalla tietämään milloin on kuumepäivä. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Angiinaa ei kuitenkaan vilejelyssä ollut. Leikattiin kuitenkin nielurisat jossakin vaiheessa ja siihen loppui kuumeilut.
vaadin nieluviljelyä ja kappas , löytyi pöpöjä. Antibioottikuurin jälkeen vaiva hävisi.
mun tuttavalla nimittäin on 3v joka kuumeilee n. kuukauden välein. ja äitinsä on huolissaan mutta lääkärit ei niinkään.
Alue: Aihe vapaa
putkitus ja kitarisojen poisto lopetti kierteen.