Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D ultrausta Helsingissä, ketä suosittelette?

Vierailija
29.12.2006 |

3 vuotta sitten ultrauksia teki vain Bruno ja se joku toinen ketä en nyt muista, ja sille toiselle haluaisin mennä. Oli Forumin lääkäriasemalla, ei ilmeisesti enää.



Muita suosituksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin toimipaikan väärin.

Vierailija
2/2 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Kurki ultrasi meilläkin Felicitaksessa, todella asiantunteva lääkäri. Oli kaikin puolin hyvä kokemus, ja DVD jäi vielä muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi