Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pidät R- Collection vaatteista? Suosikkivaatteesi ko mallistosta?

Vierailija
26.06.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ovat kuin silitetyt vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
2/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita heidän tuotteitaan en ole koskaan ostanut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan abikamaa olivat

Vierailija
4/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jokin aika sitten vielä ne kaikki kankaatkin oli kotimaisia eli r-collectionin vaatteita ostamalla tukee aidosti suomalaisia työpaikkoja.

Vierailija
5/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja abiverkkarit vuodelta -89 jotka ovat kyllä jo ties missä.. Meinaan tilata kiukuttelevalle 3-vuotiaalleni " Vastarannan kiiski" -paidan ;D

Vierailija
6/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyvälaatuisia ja Kajaanissa tehtyjä. Ja ihan hauskan näköisiäkin. Mä olen tykännyt eniten niistä retrohenkisistä T-paidoista. Suosikkini on oranssi, jossa on turkoosit resorit (viime kesänä hankittu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki on ihana, mutta hajotin vetoketjun :-( Laukku on laatua. Tiukat t-paidat kutistuvat, joten on ostettava kokoa suurempi. Huppari palveli 15 vuotta. Caprit ovat ihanat. Kesän vakivaruste. Collegevaatteista en enää niin välitä. Johtuu varmaan mielen ja kropan vanhenemisesta.