Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää kirjaa, en tykkää kovin siirappisista.

Vierailija
26.06.2006 |

Nora robertsit on kyllä aika kivoja. ehkä jotain sen tyylistä. tai jotain kauhua ehkä. stephen kingistä en tykkää kun ne on aika outoja, leffat parempia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä lomalukemista ja kuitenkin ihan jännäkin välillä.

Vierailija
2/13 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkin kuluneita, mutta itse suosittelen Dan Brownin kirjoja Da Vinci-koodi ja Enkelit ja Demonit. Tempaa mukaansa ja haluaa lukea kerralla loppuun. Mielenkiintoisia historiallisia juttuja. Eikä niin väliä, vaikka joka paikassa kerrotaan mikä asia kirjoissa on totta ja mikä keksittyä. Fiktiotahan ne ovatkin.

Vierailija
4/13 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JD Salinger: Sieppari ruispellossa

Johannes Linnankoski: Laulu tulipunaisesta kukasta

Vierailija
5/13 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt myös Ilkka Remeksen tuotannosta. Eivät oo liian järkyttävän jänniä dekkareiksi, mutta siltikin jänskättää lukiessa eikä malta laskea pois kesken. Viimeksi luin Petra Hammesfahr: Syysuhri. Sekin oli luettava - ei kuitenkaan Marklundin vertainen.

Vierailija
6/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi jänniä, mutta älykkäitä rikosromaaneja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maan etnisistä jaoista mutta myös lapsen seksuaalisesta loukkaamisesta.



Ihan eri genreä kuin edellä mainitut, mutta jos siis pidät ei-siirappisesta ja/tai ei-viihtellisestä.

Vierailija
8/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Irvingin kirjat ovat hyviä, esim. Oman elämänsä sankari



Alexander McCall-Smithin Mma Ramotswe -dekkarit ovat todellisia hyvän tuulen kirjoja, oivaa kesälukemista siis.



Ja oletko lukenut jo kotimaiset klassikot, Sinuhen, Seitsemän veljestä, Tuntematon sotilas jne. Niitä ei voi liikaa suositella:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäviiniä, Suolaista hiekkaa, Appelsiinin tuoksu

Vierailija
10/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen:

Elizabeth George

James Patterson

Ilkka Remes

Dick Francis

Teri Gerritsen

Agatha Christie(omia suosikkejani, olen lukenut kaikki varmaan viisi kertaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omateos naisesta, joka jätti kaiken kenialaisen masain vuoksi. Kirja jota luin yökaudet. Jatko-osat julkaistu Suomessa vain ruotsiksi: Den vita massajens dotter ja Resan tillbaka till massajen. Olen katsonut myös elokuvan.

Vierailija
12/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja muistaakseni Audrey Niffenegger.



Waltarin historialliset romaanit ovat loistavia! Suosikkini on Turms kuolematon, hyvänä kakkosena Mikael Karvajalka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kirjoittajaa, mutta se on tositarina erään juutalaistytön uskomattomasta matkasta ja selviytymisestä nykypäivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi