Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
milloin pesette ikkunoita? Monta kertaa vuodessa?
Kommentit (7)
Keväisin kun tiet on puhdistettu hiekasta ja syksyisin kun pahimmat siitepölyt ja lentävät lehdet on poissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisäksi pahimmat liat pestään silloin kun niitä näkyy (ei siis kaikkia ikkunoita kerrallaan).
Me ollaan aina muutettu uuteen asuntoon, kun on näköalat alkanut hämärtyä.
pakko siis pestä, että ulos näkee. (Seinän kokoiset ikkunat)
Ikkunoita löytyy 19 kappaletta ja kaikki 3 kertaiset lasit. Ja duunissa käyn päivisin.....joten illalla pestään ikkunoita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
heti kevättalvella kun vaan voi, toisen kerran alkukesästä, kolmannen kerran just ennen talven tuloa.