Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ultraaanikasvohoidosta? Varasin ajan, kun on epapuhdas iho, mutta mekaaninen puristelu tulehduttaa sen moneksi paivaksi. Onkohan tuosta sitten mitaan tehoa mustapaihin?

Vierailija
14.08.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan otsan ja nenän alueella tuntui hieman kurjalle, en muista mistä kosmetologi sanoi sen johtuvan. Taisi olla jotain että kun luut on niin pinnassa niissä kohdin... Mut se oli kuitenkin pientä siihen perinteiseen puristeluun verrattuna. :) Suosittelen!

Vierailija
2/2 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliseen puhdistukseen en voi enää mennä, iho ei sitä kestä. Entäs sitten kaikki kemialliset puhdistukset, joku Hjeronymus ja AHA-happohoito. Kuulostaa aika tuimilta aineilta naamaan. Onko kukaan herkkäihoinen uskaltautunut?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme