Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oriflamen myyjiä paikalla?

Vierailija
07.08.2006 |

Hei kyselisin vaan että onko täällä ketään oriflamen edustajaa paikalla?



Minulla olisi esittää muutama kysymys :)



Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi ihan tietää miten pääsee mukaan myymään ja mitä uusi yhteyshenkilö jälleenmyyjä vai miksikä niitä nyt sanotaan oriflamella?

Mikä on kae minkä saan niistä tuotteista ja onko ne millasia tuotteita esim verrattuna avoniin?



Kiitos

Vierailija
2/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myyjä, mutta olen ostaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailee samassa kastissa esim. Lumenen kanssa. Lähes jokainen löytää valikoimasta ne itselle sopivat tuotteet. Vieraile www. oriflame . fi sivuilla, sieltä löydät paljon informaatiota. Aloittava myyjä saa tuote näytteitä sekä laukun yms. Tuotto riippuu myynnistä, mutta noin 20 euron myynnillä (ei siis omilla ostoksilla) jäät jo voitolle. Vielä kysymyksiä?

Vierailija
4/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuote on mielestäsi ollut liian voimakas tuoksuinen? Olisi kiva saada tarkempaa palautetta, jotta voisi viedä asiaa eteenpäin.

-oriflame-edustaja

Vierailija
5/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli molemmat kädessä ja niitä vertailtiin? Meni maku koko oriflamesta... huijauksen maku jäi suuhun ja valitettavasti tämä on tosi

Vierailija
6/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on oriflamen myyjän tuollaiselle väittämällä itseään pönkittää. Oriflame on ok sarja, mutta heillä on vain muutama hyvä tähtituote..

Kosmetiikkamyyjä - kokemusta molemmista merkeistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
8/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että linkittämine kielletty :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että vevay ei ole ottannut sitä meikkipalettia oriflamelta?



kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kun alkaa tollasia latelemaan

Vierailija
10/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orilame otti silloista rahaa lähes 400mk ja vevay jotain 4 markkaa postikuluja, jos sitäkään



9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joku mustikkakasvovoide ja muut voiteet olivat voimakkaita, ja oisko ollut huulipunat...

En tarkalleen muista tuotteita.

6

Vierailija
12/13 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe-sarja on mukava mietotuoksuinen sarja, mikä sopii monille ihotyypeille.

Negatiivisen palautteen antajille... Mä en viitsi kovasti kommentoida, aina on ihmisiä puolesta ja vastaan. Itse olen Oriflamen tuotteisiin ollut yleensä tyytyväinen. Kaikista tuotteista en ole tykännyt tai ne eivät ole sopineet minulle, mutta varmasti sama tapahtuisi monien muidenkin tuotemerkkien kohdalla. Tai päinvastoin: Monista muistakin tuotemerkeistä löytyisi varmasti ne minulle sopivimmat voiteet ja meikit jos systemaattisesti testailisin vain sen merkin tuotteita.

Tuohon Vevay/Oriflame-keskusteluun en osaa muuta sanoa kuin että eri merkkejä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Ota yhteyttä niin kerron lisää.

sellu miuku welho piste com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi