Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö muiden 4-vuotiaat ilman päivunia hirviöiksi?

Vierailija
31.07.2006 |

Meillä jaksaa muutaman päivn ilman päiväunia hyvinkin, mutta sitten alkavat illat olla yhtä huutoa ja raivoa. Ero siihen, kun päiväunet on nukuttu, on kuin yö ja pävä. Aina en vaan saa millän tenavaa nukkumaankaan... :/



Onko kenellekään muulle tuttua tämä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin mennyt päivät.. tietenkin kiukuttelua silloin tällöin, mutta ei mitään raivoamista!

Vierailija
2/2 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua! Meillä samanlainen hiukan alle nelivuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi