Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niminikkarit. Mikä Laurin, Leon ja Leenan pikkusiskolle ja -veljelle nimeksi?

Vierailija
31.07.2006 |

Pitäisi alkaa L-kirjaimella ja plussaa olisi, jos nimet olisi vanhoja/vanhahtavia. Kaksoset siis kyseessä.

Lea ja Laura nimet eivät kelpaa, niitä on turha ehdottaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta ja Liisa ovat hyviä ehdotuksia.

Lassi ja Leevi ovat myöskin hyviä.



Tuota Liisaa voisi jopa ajatella tuolle neidille nimeksi.



T. ap

Vierailija
2/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Liljaa ja Linnea voisi ajatella.



T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea myös ihana nimi!

Vierailija
4/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vaan että en itse haluaisi " samaa" nimeä:-) Voihan toki olla ettei se muita häiritsisikään...



Liisaa minäkin olisin ehdottanut tytölle. Ludwig ei oikein taida sopia suomalaiseen suuhun? Eikä taida myöskään Luis sinne sopia:-)

Luka taas taitaa olla liian " uusi" sopivaksi tuohon sisarussarjaan. Hmm, kinkkinen tehtävä!

Linus?

Vierailija
5/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 19

Vierailija
6/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sillä vaan että en itse haluaisi " samaa" nimeä:-) Voihan toki olla ettei se muita häiritsisikään...

Liisaa minäkin olisin ehdottanut tytölle. Ludwig ei oikein taida sopia suomalaiseen suuhun? Eikä taida myöskään Luis sinne sopia:-)

Luka taas taitaa olla liian " uusi" sopivaksi tuohon sisarussarjaan. Hmm, kinkkinen tehtävä!

Linus?

Vai ajattelitko että lausuttaisiin " linus" eikä " liinus" kuten oikeasti kuuluu?? Ja siinä tapauksessa, osaatko lausua tuon u-kirjaimen linus-nimessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle:



Loviisa

Liisa

Lilja

Linnea

Lotta



Pojalle:



Luukas

Leevi





Vierailija
8/11 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilja ja Luukas olis hyvä parivaljakko ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Liinaa on niin moni ehdottanut, mutta kun se on liian paljon Leenan kaltainen nimi eli ei valitettavasti kelpaa.



T. ap

Vierailija
10/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita L-kirjaimella alkavia pojan nimiä paljon ole, ainakaan kalenterissa (8kpl).



www behind the name com voit löytää kans nimiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lari ei kelpaa, koska se on liian lähellä Lauria ja meidän Laurin lempinimi on Lari, hän ei taaperona osannut sanoa nimeään vaan kutsui itseään ensin Naniksi ja sitten Lariksi ja tuo Lari nimi jäi hänelle lempinimeksi.



T. ap