G: Ovatko lapsenne vahinko-, järki- vai tunnelapsia?
Ovatko siis tulleet tilaamatta, päätettynä (tyyliin meille tulee 2 lasta ja sillä siisti) vai ns. vauvakuumeen siivittämänä.
Ettehän ota kysymystä liian vakavasti :)
Meillä on yksi " tunnelapsi" ja toista vauvakuumetta odotellaan...kuinkahan kauan...
Kommentit (12)
kun oli vaikeuksia saada hänet alulle.
Järkeä ei ole tässä touhussa mukana ollut, hyvä niin ;)
Ja toista samanlaista toivottu 1½ vuotta.
toki esikoinenkin sitten alkujärkytyksen jälkeen toivottu! =)
" tekemällä tehty" Eli haluttiin tosi kovasti lasta.. 2 vuotta meni yrittäessä ja sitten nappas:) Myös toinen oli toivottu ja yrittetty..
Tilanne oli jotenkin niin otollinen silloin. Tottahan toki lasta oikein tosissani myös halusin ja taisi minulla jonkinlainen vauvakuumekin olla. Jotenkin näin jälkikäteen ajatellen juttu taisi kuitenkin olla enemmän järjen sanelemaa.
Kumit loppu, ajankohta sopiva, otettiin tietoinen riski, tuli lapsi.
Ei vahinko, kun tiedettiin aika otolliseksi. Sanoisin suunnittelematon.
Nuorena naimisiin, mutta järjen sanelemana pillerit jätin poin 30 v täytettyäni ennenkuin on liian myöhästä.
Minä podin 8 vuotta kroonista vauvakuumetta, kunnes mieheni suostui