Lue keskustelun säännöt.
Voi että kun harmittaa se, että äitini on hävittänyt
07.08.2006 |
melkein 30 vuotta vanhan lassien talvitakin ja -housut. Sellaiset ruskeat joissa musta lampaantaljamainen vuori. Se olisi nyt varmaan sopiva 5-vuotiaalleni. Tosi kauan se olikin äitini varastossa. Olisi pitänyt älytä kysyä saisiko sen muistoksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äidilläni on paljon minun vanhoja vaatteita säästössä. Olisivat ihanaa retroa nyt mutta kun minulla on vain poikia.