Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että kun harmittaa se, että äitini on hävittänyt

Vierailija
07.08.2006 |

melkein 30 vuotta vanhan lassien talvitakin ja -housut. Sellaiset ruskeat joissa musta lampaantaljamainen vuori. Se olisi nyt varmaan sopiva 5-vuotiaalleni. Tosi kauan se olikin äitini varastossa. Olisi pitänyt älytä kysyä saisiko sen muistoksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on paljon minun vanhoja vaatteita säästössä. Olisivat ihanaa retroa nyt mutta kun minulla on vain poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä