Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettääkö/imettikö kukaan teistä vauvaa myös itsensä takia eikä pelkästään vauvan?

Vierailija
26.06.2006 |

Siis esim. minä imetin tietysti vauvan takia, MUTTA myös siksi että se oli tehokasta rasvaimua!! Sehän kuluttaa n. 500 kaloria päivässä. Ja tietysti siksi, kun en ois jaksanut sitä pullon keittämisrumbaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miettinyt kuluvia kaloreita ja pullojen keittämistä vaan sitä tunnepuolta. MINÄ myös kaipasin ja tarvitsin sitä läheisyyttä lapselta. Symbioosi oli molemminpuolinen.

Vierailija
2/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin myös siitä läheisyydestä ja kiireettömyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes syö paljoa.

Vierailija
4/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin siksi ,että minusta se oli niin paljon helpompaa kun ei yöllä tarvinnut nousta sängystä, sen kun vain lykkäsi tissin suuhun ja itsekkin sai nukkua paremmin. eikä tarvinnut kuljettaa maitoa ja pulloja mukana. Eikä pestä niitä pulloja:).

Pullosta syöttäminen ei minusta vähennä mitenkään läheisyyttä äidin ja vauvan välillä jos kerran syötetään kuitenkin sylissä. Ihan yhtälähekkäinhän siinä ollaan.

Ensimmäisten viikkojen aikana monesti tuntui että lopetan koko homman kun tissit oli niin kipeät. Enkä muutenkaan hirveästi nauttinut itse imetyksestä, ei se tosin mitään ihan kauheatakaan ollut ja nuo plussat voittivat sen tunteen joten siksi imetin.

Vierailija
5/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä menee huomattavasti vähemmän aikaan kuin rinnasta syöttäminen. Minun vauva ainakin söi usein pitkään. Se oli ihanaa kun sai vain olla pötköttää vaikka sängyssä ja siinä vieressä vauva syömässä, katsoo silmiin ja pikkusormet kietoutuneet paitaan kiinni.



t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi