Lue keskustelun säännöt.
Eipäs mennä sitte lasten kans ulos tänään Tampereella. Hirvee savunkäry.
14.08.2006 |
Hain postin niin sillä matkalla tuli jo kurkku karheeks ja silmiä alko kirveltään. Ärsyttää!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla