Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä käsilaukussa on aina pakko olla?

Vierailija
31.07.2006 |

Siis laittakaa ihmiset listaa siitä mitä on pakko aina käsilaukussa olla mukana? Mitä ilman ei tuu toimeen?!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ihan vauvaa varten kylläkin

Vierailija
2/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- avaimet

- lompakko

- kännykkä

- side

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lompakko

- kännykkä

- muulloin kun loma-aikoina työkännykkä ja -kalenteri, kynä

- allergialääkkeitä aika arsenaali: astmalääke, silmätipat ja yskänlääke

- lisäksi panadolia ja lactrasea

- pussukka, jossa pari sidettä ja tamponia

- kampa, huulipuna, huultenrajauskynä, puuteri

- kesäaikaan sateenvarjo

- nenäliinapaketti

- purkkaa



Mun laukku on siis aina IHAN täynnä... Ei oo koolla väliä, isompaan laukkuun tulee vaan haalituks enemmän kamaa.

Vierailija
4/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiavaimet.



nro 12

Vierailija
5/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä,lompakko/ajokortti,avaimet,tupakat..

Vierailija
6/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä

avaimet

lompakko

matkakortti

side

huulirasvaa

käsirasvaa

side

poletti

kalenteri



ja näin kesällä vielä

vesipullo

neule

sateenvarjo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että purkkaa löytyy mun laukusta kans aina

Vierailija
8/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


- avaimet

- purkkaa

- blistexii

- kalenteri + kyniä

- lompakko

- nenäliinoja

- neulaa/lankaa/kynsisakset/hakaneulaa/teippiä/laastarii (ja jotain mitä en edes muista sellanen pussukka kaikkea ´hyödyllistä´)

- kuukautissuojia 2-3

- hiusharja, peili

- kännykkä

- astmalääkettä

- särkylääkettä

- henkkarit

- meikkipussissa tärkeimmät meikit + miniaineet/kosmetiikkanäytteet

- 1-2 muovipussia

- mini taskulamppu



Useimmiten lisäksi vaikka mitä. Sitten kun pitäis esim soivaa kännykkää kaivaa veskasta, niin kassista pursuilee kaikkea yli ja en edes meinaa kännyy löytää. On se naisen elämä vaikeeta. Mies kun selvii helpommalla tavaroittensa kanssa mitä kuljettaa aina messissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulirasva

purkkaa

nenäliina

puhelin

avaimet

rahat+kortit

laastaria

" henkiinjäämis" puukko

side

bussiaikataulu



Vierailija
10/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva, pastilleja, peili, kynä ja nenäliinoja.

Ne mulla on aina oltava laukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kuivaksi oppinutta lasta varten laukusta löytyy nykyään vaippa ja varahousut.



Edelliset pakollisia, lisäksi tietysti tyhjä tila täyttyy kaikella muullakin roinalla. :)

Vierailija
12/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahapussi, kännykkä, avaimet, nenäliina, huulirasva ja purkkaa.



Riippuen siitä, mihin olen menossa ja onko lapsi mukana, on sitten muita tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oppinut että aina on laukusta löydyttävä vähintään yksi! :)



23

Vierailija
14/14 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä, kotiavaimet... sitten lapselle tietty omat jutut, vaipat, tuttipullo, ym.