Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomaalainen mies pidätetty. Yrittänyt raiskata alaikäisen(Iltalehti)

Vierailija
14.08.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen tuntemattoman miehen mukaan uskaltaa kuitenkin aina lähtee?

Vierailija
2/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsen raiskaaminen on ihan ok, kunhan sen tekee ulkomaalainen, sehän on sitä kulttuurista ymmärtämistä, just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti hänen asunnolleen mukaan...enpä ole ikuna tähän ikään 35v. mennessä tuntemattomien kämpille.

Vierailija
4/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan mennyt tuntemattomien kämpille(seurustellut jo nuoresta lähtien) mutta kämpille meno, lyhyt hame ja/tai humalatila jne jne eivät oikeuta raiskaukseen. Mikään ei oikeuta.

Vierailija
5/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
6/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuka sen kenialaisen mukaan lähti tai kotiansa päästi!!! Jo silmistä näkee " hullun katseen" ja puheet tosi törkeitä...:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos raiskausta käytetään hyväksi lietsoa vihaa ulkomaalaisia kohtaan. Ei sillä kansallisuudella ole väliä, raiskaaja on aina raiskaaja oli tumma tai vaalea sen ei pitäisi olla pääpointti.

Vierailija
8/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juovat sit keskellä yöttä menevät ulkomaalaisen ka naimaan ja sit sanovat että mua oo raiskattu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKSI HUUTAMINEN, MUTTA RAISKAUS ON KAMALA RIKOS JA AIHEUTTAA TUSKIA UHRILLE.

Vierailija
10/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en puhunu tästä tapauksesta...puhuin ihan naisista...jotka vetävät kännit ja itse iskevät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä jotkut naiset lähtevät tuntemattomien tai puolituttujenkaan asunnoille???? En nyt puhu tästä alaikäisestä (en edes tiedä tapausta sen tarkemmin), mutta kyllä nyt joku järki pitäisi olla ja itsesuojelua! Samoin ihmettelen heitä, jotka kulkevat yksin pimeällä jotain syrjäkujia pitkin.

Vierailija
12/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa alkaa tänään laajan seksuaalirikossarjan käsittely. Oululaista taekwondo-opettajaa syytetään kaikkiaan 799:stä seksuaalirikoksesta.



Toivottavasti passitetaan sarjaraiskaaja sinne mistä tulikin, eli Ouluun! Ja samoin se äijä joka raiskasi ja pahoinpiteli venäläisen marjanpoimijan + pari muutakin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, nuo ulkomaalaiset tekevät aivan hirveän paljon rikoksia, ja just noita raiskauksia, suhteutettuna PALJON enemmän kuin suomalaiset!!

Vierailija
14/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko silloinkin ulkomaalaisten tekemiä rikoksia enemmän? Kun etenkin somalialaiset joutuvat kovasti rasismin kohteeksi, eivät löydä toitä jne. Joten helposti syrjäytyvät.



En usko, että töitä kevien, suomeen sopeutuneiden ulkomaalaisten kontolla on paljoakaan rikoksia...

Vierailija
16/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa ei saa vetää mutantteja munistaan hirteen niin karkoittaisivat edes!!!!!

Vierailija
17/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa siis sanoo tuntemattomalle miehelle että " vaikka minä nyt sitten tulen sun kämpille , se ei oikeuta sinua raiskaamaan minua jne"

Varmasti ymmärtää asian ja ei yritä raiskata.

Aika naivia..

Vierailija
18/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


niin onko silloinkin ulkomaalaisten tekemiä rikoksia enemmän? Kun etenkin somalialaiset joutuvat kovasti rasismin kohteeksi, eivät löydä toitä jne. Joten helposti syrjäytyvät.

En usko, että töitä kevien, suomeen sopeutuneiden ulkomaalaisten kontolla on paljoakaan rikoksia...

Juuri oli asiasta lehdessä viime keväänä.

Vierailija
19/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kämpille, mutta ei raiskausta voi vyöryttää naisen niskoille, muutenkin uhri varmasti kärsii ilman syyllistämisiäkin.











10

Vierailija
20/23 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa raiskauksista tapahtuu tutun tekeminä, 70% niistä tehdään parisuhteessa, mikä sekin on siis rikos!