Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hajuvesistä.

Vierailija
21.12.2008 |

Miksi te jotkut, ette tajua Päiväkodin juhliin, koulun juhliin terveysasemille vaan ei tulla HAJUVESISSÄ!!!!!!!!!!! Toisilla tuntuu olleen käytössä 20 vuotta sama hajuvesi ja itse sitä ei enään haista joten sitä lisätään ja lisätään ja lisätään. ja tuloksena on tolkuton lemu, kuin se pullollinen olis kipattu kokonaan päälle.



Päiväkodeissa, kouluissa ja varsinkin siellä TERVEYSKESKUKSISSA on allergisia ja astmaattisia ihmisiä. mm itselläni ja lapsellani hajuvedet laukaisevat astamakohtauksia ja migreeniä. Onpa kivaa sitten tulla lapsen juhliin tai tk:hon kun olet sairaampi kuin tulessasi. Olisiko liikaa vaadittu, että näinä pieninä hetkinä tulette VAIN suihkunraikkaana ( mikä on muuten huomattavasti parempit uoksu kuin keinotekoinen lemu) . Näin me kaikki voisimme nauttia koulujen päiväkotejen juhlista ja tulla sinne terveyskeskukseenkin ilman pelkoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tilaisuus tai paikka mikä tahansa.

Vierailija
2/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö muuten että hajuvedet on joskus kehitetty. paskan ja hien hajun peittämiseksi 1600 ja 1700 luvuilla kun oli muodikasta olla peseytymättä. Ja mikä oli puhtauden merkki silloin no se, että paita oli aina valkoinen.. heh..



Minä ymmärrän, että ns. normi elämässä käytetään hajuvesiä, enkä ole sitä tuomitsemassa. Mutta koulut, käiväkodit ja terveyskeskukset ovat minusta paikkoja joissa pitää ottaa huomioon kanssa ihmiset. Vai onko maailma todella niin itsekeskeistä nykyään, ettei välitetä miten vaikka astmaattinen lapsi kärsii hajuvedestä. Eli sinä aikuisena?? katsot mielummin pahaa astmakohtausta ( johon muuten voi kuolla) vierestä, kunhan vaan saat ruikkia päällesi keinotekoista hajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla laiskoja käymään suihkussa kun pitää hajuvesillä lotrata.

Vierailija
4/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ne ite tajua miten ne lemppaa..yks sukulainen käyttää varmaan 1000litraa hajuvettä päivässä mut itse ku polttaa vaik tuoksukynttilää niin se ei kestä sekuntiakaan sitä hajua..(hän on allerginen)



Ne on niin tottuneita siihen..huom.olen myös itsekkin allerginen

Vierailija
5/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli käyttää hajuvettä. heheh.. kunnon skeidaa...



Jos on ns. hajusteallerginen niin taatusti suurempi lemu on hajuvedessä kuin jossain vanilja tuoksuisessa tuoksukynttilässä..

Vierailija
6/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli käyttää hajuvettä. heheh.. kunnon skeidaa...

Jos on ns. hajusteallerginen niin taatusti suurempi lemu on hajuvedessä kuin jossain vanilja tuoksuisessa tuoksukynttilässä..

ei aiheuta mitään reaktiota, mutta tuoksukynttilät ja tupakka salpaavat hengityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä harvemmin pääsee karkuun.

Vierailija
8/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä harvemmin pääsee karkuun.

Sen sijaan tupakoitsijat voisi kyllä häätää sairaaloiden oven suista, jos tahtoa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei enää kestetä yhtään mitään missään. Mistähän se oikein johtuu?



Olen aloittanut kouluni jo 70-luvulla. Kellään ei ollut allergioita eikä yliherkkyyksiä. Pitää varmaan miettiä vähän omia elintapoja, koska jostainhan noi vaivat tulee (jos ne edes on oikeita).

Vierailija
10/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lähimmäisen rakkautta pitäis ihmisistä löytyä sen verta, että ei tule selaisiin paikkoihin missä hyvin suurella todennäköisyydellä joku saattaa saada kohtauksen.



Ja tuokin on totta ettei sairaaloiden ovensuut ola tupakkapaikkoja. Onneksi meillä hämeenlinassa ei saa sauhutella ovien suussa. siellä on ihan oma kärytys huone.



Pitäsiköhän meille allergisillekkin hommata joku hajuton koppi? Kun ei voi kietlää allergisiakaan mnemästä sairaalaan tai päiväkotiin, kouluun jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo silloin kärsin hajuvesista niin astman kuin migreenin takia.

mm. yhden tietyn opettajan tunneille en voinut osallistua ollenkaan....



Meidän suvusssa vain minä olen allerginen, kaikelle. joten ei voi olla elintavoistakaan kaikki kiinni. Ihan samaa ruokaa olen syönyt ja juonut.

Vierailija
12/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin lotraa sen kanssa vaan haluan tuoksua hyvältä ja ihastelenkin ihmisiä jotka kulkevat ohi ja kun tuuli käy niin ihana kevyt tuoksahdus tulee nenään.ah. on naisellista tuoksua hyvltä ja vaikka peseydynkin joka päivä ja käytän hajusteetonta dödöä niin haluan silti tuoksua hyvältä,mihenikin aina ihastelee miten ihanalta tuoksun ja hänkin tykkää käyttää miesten hajusteita sillointällöin.ah tuoksut kunniaan ja astmaatikot ottakoon piippunsa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on tämä toinen puoli jotka kärsii migreenistä. niin heille se haju saattaa laukaista pahan siis todella pahan migreeni kohtauksen. Jolloin ollaan työkyvyttömiä viikon.. mutta eihän se haittaa.



Ja muuten sipasu on eriasia kuin lotraus. ihmisten vaan pitää tajuta, että vaikkei sitä enään itse haista niin ympäristö haistaa silti, kun me ei olla totuttu.

Vierailija
14/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitelty nainen tuoksuu aina hajuvedelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tule katsomaan jos et usko:P

Vierailija
16/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuoksuuko hajuvesi edes ollenkaan, kun laitan sitä niin vähän. Äitini on astmaatikko, eikä hän ole koskaan valittanut hajuvedestäni. Kukaan muukaan ei ole maininnut, että hajuveteni ärsyttäisi. Johtuuko tämä siitä, että laitan niin vähän hajuvettä vai ovatko jotkut merkit vähemmän ärsyttäviä kuin toiset?

Vierailija
17/17 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tule katsomaan jos et usko:P

Niin uskomatonta kuin se onkin..hänellä on kaikenmaailman astma ja allergialääkkeet. mutta meistähän on moneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi