Lue keskustelun säännöt.
Raskauden jälkeinen voimakas hikoilu -onko normaalia?
03.01.2009 |
Olen viikon vanhan vauvan äiti. Lähes joka yö herään siihen että hikoilen erittäin voimakkaasti. Viime yönä yöpaita oli ihan läpimärkä. Onko tää normaalia? Vaikka nukkuisin pelkät rintsikat yläosana, silti hikoiluttaa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hiki oli yöllä ja päivällä =) siis hiki valui noroina ja tyynyt oli likomärkä
Ja niin on ollut moni tuttukin. Hormoonit hormoonit..