Lue keskustelun säännöt.
Äitiys ja jatkuva toisesta huolehtiminen on liian rankkaa mulle
09.12.2008 |
siksi annan 2,5v lapsen kokonaan isälle ja alan itse elää taas henkisesti vapaata elämää ilman huolehtimista ja velvoitteita.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla