Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, jotka viettävät lasten kanssa yksin uuden vuoden?
29.12.2006 |
Mies taas töissä ja itse olen lapsen kanssa kotona. Vähän jo ahdistaa etukäteen.
T:Äiti 22v.
Kommentit (5)
Lapsettomat kamut omissa juhlissaan ja äitikamuilla tietty lapset nukkumaan ym.
Ois kiva, kun ois jotain ohjelmaa.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaverit vievät lapsensa mummolaan ja menevät bilettämään, meillä ei mummoloita ole. Mies lähtee myös bileisiin, mikä on minulle ihan ok.
Raketit ammutaan miehen lähtiessä töihin, mutta mitähän ihmettä sitä keksisi touhuamista sen jälkeen...
Tuleekohan edes telkkarista mitään katsomisen arvoista?
minäkin lasten kanssa kotosalla kun mies lähtee yövuoroon!
minua ei kyllä mitenkään ahdista,
olen tottunut siihen että joskus miehellä osuu vuorot juhlapyhiksi.
jos lapset jaksaa valvoa niin sitten valvotaan ja mennään ulos,
jos eivät niin sitten nukutaan kaikki puolilta öin...
ehkä napostellaan jotain herkkusia illan aikana!