Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä valokynän ostaisin? Suositelkaa!

Vierailija
20.12.2006 |

Olen ennen käyttänyt Lumenea, mutta saa olla joku kalliimpikin merkki.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sattunut susi, en tiedä, mutta tulin siihen tulokseen ettei mun ilmeisesti kannata laittaa rahojani meikkeihin kun tulos on tämä.

Vierailija
2/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvempi on ja melkeen yhtä hyvä rocherin yria sarjassa

Vierailija
4/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri siinä on kyllä vaalealle iholleni oikein hyvä.

Vierailija
5/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Clarinsin allergisille tehtyä hajustamatonta silmänympärysväriä vai mitäköhän se aine oikein on.

Vierailija
6/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat loistavia myös silmämeikin pohjustamiseen. Hintansa arvoisia molemmat minusta. Myös HR:n valoa heijastava peiteaine superhyvä ja megariittoisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono meikkaamaan ja nykyään en juurikaan meikkaa, kun olen kotona. Tuosta valokynästä voisi olla kyllä hyötyä tälle rupsahtaneelle 40-v:n kasvoille...On selvästi alkanut pännimään, kun aina on niin väsyneen ja jo vanhan näköinen. Huokaus...

Vierailija
8/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysl on paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSL menettelee, mutta Diorin Skinflash on ihan ehdoton ykkönen, kallis mutta hintansa veroinen. Sen jälkeen ei tee mieli enää huonompiin palata.

Vierailija
10/11 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laittakaapa hintoja myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lensi roskiin. Sain siitä allergisen ihottuman, koska ennen se ainakin sisälsi nikkeliä. En tiedä miten nykyään on.



Nyt käytän Nro7 valokynää j parempi tuo on, kun naama ei ole ihottumalla. Lumenesta en pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan