Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihminen valmistua lähihoitajaksi, jos ei suostu laboraatiotunneilla eikä harjoitteluissa

Vierailija
06.12.2008 |

pistämään yhtään ainutta injektiota?!

Meidän (aikuis)opiskelijaryhmässä on kaksi "prinsessaa", jotka eivät "Hui, IIK, voi pistää toista ihmistä!"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä saat nobelin äidikielentaidoistasi. Mikä on laboraatio?

Vierailija
2/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä saat nobelin äidikielentaidoistasi. Mikä on laboraatio?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laboraationnoutaja?

Vierailija
4/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä saat nobelin äidikielentaidoistasi. Mikä on laboraatio?

Opiskelijat sanovat yleisesti labratunneiksi.

tv. lh-opiskelija

Vierailija
5/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn googlettamassa.

Vierailija
6/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin meni kyllä viimeisiin päiviin ennen kuin oli lopulta kaikki suoritettuna.



kehitysvammaistenhoitaja valm. 1994.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääsisi edes sinne viimeisiin päiviin. Nuo asiat tulee jo perusopinnoissa ja ennen toista harjoittelua (ei olisi päässyt siihen harjoitteluunkaan).



-lh-opiskelija

Vierailija
8/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei edes kurssia saa läpi jos ei laboraatioihin osallistu. Meillä laboraatiotunneilla täytyy olla 100% läsnä (kaikki poissaolot siis korvattava), tosin itse bioanalytiikkaa opiskelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaillaan hohun opintokokonaisuutta käyn. Meillä ei saa kurssia läpi, mikäli ei pistä injektioita lihakseen ja ihon alle (rasvakudokseen). Tällöin ei myöskään pääse harjoitteluun, koska harjoitteluun mennessä täytyy olla lääkehuolto käytynä.