Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa säilyttää vanhaa kännykkä numeroani kun vaihdoin liittymää?

Vierailija
04.12.2008 |

Vaihdoin dna:lta saunalahteen ja uusi kortti ja numero tulivat viikko sitten.

Soitin heti, että oli käynyt väärinkäsitys, haluan ehdottomasti pitää vanhan numeroni.



No sanoivat että viikon sissän tulee uusi kortti jossa on vanha numeroni.



Nyt lähettivät saunalahdelta lapun jossa lukee että numeroni ei oel siirrettävissä. Kyseessä on melkein 10v vanha numero ja olen ennenkin vaihtanut liittymiä, miksi se ei nyt onnistu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymän numeron omistaja saa päättää, antaako numeron jatkokäyttöön.

Vierailija
2/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla joku määräaikainen sopimus päällä siinä? Mulle soitettiin jostain operaattorilta että vaihtaisinko liittymää ja kysyttiin onko mulla euron sunnuntaisopimus ja kun sanoin että on niin puhelu loppui että sitten emme voikaan vaihtaa kiitos. Jos olis joku tällanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei pitäis olla ongelmaa. misket kysy vanhalta operaattorilta mikseivät anna vaihtaa....



Vai yrittääökö ne jotain kpulikonstia etteivät anna jotain vanhaa lyhyttä/helppoa numeroa pois?

Vierailija
4/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että fax-, data- ja vasttajanumeroita ei voi siirtää, eikä prepaidnumeroita.



ja kyseessä numero jota on ennenkin voinut siirtää.

jonotan juuri saunalahden asiakaspalveluun..



ap

Vierailija
5/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liittymän omistaja sen suostuu siirtymään. Määräaikaista sopimusta minäkin veikkaan. Soita siis DNA:lle.

Vierailija
6/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina voi yrittää jos ei tyhmä asiakas tajua valittaa asiasta ;)