Lue keskustelun säännöt.
Ristiäis kortista.
30.11.2008 |
Onko teillä ollut tapana kirjoittaa siihen korttiin jotain, siis enemmänkin kun " toivottaa ja nimet" ?
Vai oletteko laittanut jotain pientä runoa?
Olen menossa ristiäisiin tässä ja tuli vasta mieleen..
Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai tietäiskö kukaan sivustoa ?