Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas kamala Lahden Lanttila-kirpputori :(

Vierailija
29.12.2006 |

Nyt se on uudessa paikassa vanhassa tehdasrakennuksessa. Pienemmän laitoin ostoskärryihin istumaan, mutta kärryt ei pysy paikallaan, kun lattia niin epätasainen. Säikähdin aluksi kun kärryt oli huomaamatta liukuneet monta metriä eteenpäin. Otti todella lihasvoimille työntää vinottain viistoa rinnettä, kun kärryt menee minne haluaa. Eikö ne nyt parempaa paikkaa keksineet kirppikselle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi