Lähiaikoina autokoulun II-vaiheessa olleita?
Millaisia kokemuksia teillä on? Kuuluiko tuohon se arvioiva ajo, teoriat ja liukas rata? Saiko tuon arvioivan ajon ajaa omalla vai autokoulun autolla? Mites jos I-vaiheen suoritti ihan normaalilla manuaalilla, saako toiseen vaiheeseen mennä automaattivaihteisella.
Kesällä /syksyllä tuo olisi edessä ja on tullut todella vähän ajeltua. Inhoan ajamista ja tiedän ettei siitä varmempaa tule muuta kuin ajamalla. En siis viitsisi mennä mokailemaan tuonne arvioivaan ajoon, se tässä lähinnä hermostuttaa. Kertokaa siis kokemuksia ja myös sen missä päin Suomea sen suorititte.
Kommentit (2)
ajetaan mun mielestä aina autokoulun autolla (kai ne on kaikki manuaalisia). Itekki jouduin ajaa vaikka automaatti ollut käytössä. Ja niinku ne mulle sano, siitä ei tuu mitään arvosanoja mihinkään eli sillä ei oo välii vaikka niitä vaihteita ei niin hallitsekkaan. Liukkaalla olin automaatilla. Teoriaa on muutama tunti (pakollisia).
Mutta sen liukkaan sai ajaa omalla autolla jos halusi. Kuuluiko siihen jotain teoriaakin? Taisi joku tunti tosiaan olla, jossa käytiin läpi niitä mittaustuloksia (siis niitä taloudellisuushommia) ja olisko siellä liukkaan radalla myöskin ollut joku pieni juttu ennen varsinaista liukastelua. Automaattikysymykseen en tiedä vastausta valitettavasti, mutta ei kai sen luulis olevan kiellettyä siinä liukkaalla.
Mäkään en ollu ajanut ykkösen ja kakkosen välissä oikeestaan yhtään, milläs ajat, kun ei autoa ollut. Hyvin se silti meni ja sen jälkeen oonkin ajanut jatkuvasti. Ei kun menoks vaan!