Lue keskustelun säännöt.
Sinä, joka olet käynyt Helsingin Tuomiokirkossa
23.12.2008 |
Kysymykseni on aika maallinen: onko kirkossa vessaa? Monissa vanhoissa kirkoissahan ei ole. Olen menossa sinne iäkkään äitini kanssa piakkoin yhteen tilaisuuteen, ja tämä asia on oikeasti tärkeä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sisään mennään "kirkkosalin puolelta" ei siis eteisestä. Mutta löytyy.