Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet käynyt Helsingin Tuomiokirkossa

Vierailija
23.12.2008 |

Kysymykseni on aika maallinen: onko kirkossa vessaa? Monissa vanhoissa kirkoissahan ei ole. Olen menossa sinne iäkkään äitini kanssa piakkoin yhteen tilaisuuteen, ja tämä asia on oikeasti tärkeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään mennään "kirkkosalin puolelta" ei siis eteisestä. Mutta löytyy.

Vierailija
2/2 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä