Vinkkejä joulukuvaan lapsista?
Kommentit (5)
- tyttö Luciaksi puettuna, pojat tiernapoikina
- lapset katsovat kynttilää
- lapset lumiukkoa rakentamassa
- lapset pulkassa, lumimaisema
- lapset leipoo pipareita
Nämä muistuu näin äkkiä mieleen. Tonttulakit tietty päässä...
Kerran saimme kesäkuumalla otetun kuvan, jossa lapset polskii jaloilla vettä laiturin päässä, tonttulakit päässä. Se oli tosi hauska kuva, tuli hyvä mieli :-)
Minkä ikäiset lapset on ap:lla?
Meidän tämän vuoden kuvassa ovat lapset tonttulakit päässä ja kaksi koiraa, toisella koirista pukin tekoparta ja toisella huivi (olevinaan joulumuori).
Aikaisemin on otettu lapsista ylhäältä päin kasvokuvat jotka liitettiin pipariin. Eli lopputulemassa lasten kasvot oli pipareiden keskellä.
Ja eräänä vuonna he kurkistivat nurkan takaa päässään tonttulakit. Nuorin alimmaisena jne, eli päät "päällekkäin" .
Sitten meille on tullut toiselta perheeltä kuva missä lapset oli vaahtokylvyssä ja vaahdosta oli tehty hienot parrat, päässä tonttulakit.
En saanut noista yhdestäkään joulutunnelmaa itselleni luotua. Okei, nyt olen jo kallstumassa siien suuntaan, että ne tiimarin kortit ovat parempia....
Aina ennen omia kuvia lähetelleet...
Tottakai kyse on möys kuvaajasta ja kortin sommittelusta.
Hyviä ideoita, en vain itse osaisi toteuttaa niitä jouluiseen tunnelmaan. Anteeksi vielä kerran. Ilahdun kaikista korteista mitä posti meidän luukkuun tuo.
t. wtf sanoja, ei sitä mieltä kuitenkaan
Me saadaan aina jotain kopiokonekuvia, karseeta!!!!!!!!!!!!!!