Lue keskustelun säännöt.
Firkon kokemuksia?
09.12.2008 |
olen luottanut ennen "takuuvarmoihin" merkkeihin kuten Brio tai Emmaljunga mutta nyt laatuvaunuja on haukuttu paljon ja testimenestyskin on ollut heikkoa. Olin ensin ostamassa Brio Happyt mutta aloin epäillä kun niitä on haukuttu suht paljon (jos joku haluaa niistä laittaa kokemuksia niin kuulen mielelläni myös). Olen alkanut harkita vaihtoehtona Firkon-merkkisä vaunuja mutta en tiedä niistä mitään; kokemuksia kaipaan...kiitos :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja nyt syntyvälle vauvalle en enää firkoneita osta. Työntöaisa todella heppoinen, meillä vääntyi kasatessa. Muutenkin todella heppoiset vaunut. Tuskin on vuodessa kamalasti tuo laatu muuttunut.