Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yök! Leivoin kotilieden välissä olleen valion ohjeen mukaan piparimuffineja
09.12.2008 |
ja hyi hemmetti miten pahoja! Tein täysin ohjeen mukaan, rusinat jätin tosin pois. Tosi pahan maksuisia..
Kommentit (3)
jätin rusinat pois,kun en niitä prismasta löytänyt. Minusta eivät maistuneet juuri millekään.. olivat pettymys kyllä! Toista kertaa ei tarvii tehdä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Piparitaikina on varsin helppo tehdä itsekin. Valmispiparitaikina on kyllä mautonta ihan piparinakin, niin että jos sitä laitoit muffinseihin, niin eihän se kovin hyvää voi olla.
Alue: Aihe vapaa
yksinkertainen on kaunista sörssäysreseptejä työntää joka tuutista kyllä